Campanii Google Adwords

Pe termen mediu si scurt, Google Adwords este cel mai eficient sistem de expunere a unui business in fata potentialilor clienti si de a creste astfel vanzarile. Ideea de baza a serviciului Adwords este de a crea o licitatie si de a repozitiona un site in cautarile Google, langa rezultatele naturale, platind doar pentru click-urile primite. Licitatia este o imbinare dintre pretul maxim licitat si scorul de calitate.

Acum 2 ani am renuntat (gradual) la agentii de vanzare si ne-am concentrat eforturile pe Adwords si SEO. Pentru ca nu mai platim comisioane foarte mari ne-am permis sa scadem preturile si in acelasi timp sa castigam si mai mult. Am plecat de la 8 agenti de vanzare si am ajuns la o campanie Adwords bine facuta si un seo la care lucram foarte putin ca volum dar constant cu monitorizare minutioasa.

Ce facem noi pentru dumneavoastra?

Pe scurt, obtinem mai multi potentiali clienti in acelasi buget de publicitate (Vreti sa aflati cum? Dati-ne un telefon chiar acum!) iar pe cei care ii aducem pe site sunt cei mai interesati dintre potentialii dumneavoastra clienti. Am invatat sa diferentiem vizitatorii in functie de intentia de cumparare si probabilitatea de conversie. In plus, la fel de important, identificam noi oportunitati de atragere noi clienti si depunem toate eforturile ca raportul cost-beneficiu sa ramana cat mai bun. Pentru mai multe detalii despre ce facem in crearea sau administrarea unei campanii Google Adwords puteti accesa paginile : Creare Campanie / Administrare Campanie.

Daca este simplu de ce aveti nevoie de noi?

Desi este (relativ) simplu de realizat o campanie Adwords, rezultatele promovarii pot fi foarte slabe datorita lipsei de experienta in puncte cheie ale unei campanii Adwords, puncte precum : alegerea expresiilor cheie si potrivirea anunturilor si paginilor cu expresiile cheie, monitorizarea vizitatorilor si expresiile cheie exacte prin care au intrat in site dar si performantele individuale ale expresiilor cheie, anunturilor, paginilor, folosind indicatori precum durata vizita, pagini per vizita, numar conversii, intoarcerea pe site, etc..De asemenea, monitorizam activitatea competitiei, click-urile nevalide ale competitiei, astfel incat ele sa nu fie o povara pentru bugetul Adwords.

Acest mijloc de promovare poate fi complementar promovarii prin S.E.O. Ar trebui vazut ca un alt mod de ajunge in fata potentialilor clienti. Si de a le vinde produsele/serviciile oferite. Ideea de baza este simpla, oamenii cauta servicii/produse folosind Google, licitati pentru un loc in prima pagina de rezultate google, oamenii dau click pe anuntul publicitar, ajung pe site-ul dumneavoastra si daca ii convingeti, cumpara. Numai cand primiti click pe anunt, platiti. SIMPLU!

Dati-ne un telefon chiar acum si va scapam de citit!. Va explicam exact lucrurile de care aveti nevoie.

Avantajele sistemului Google Adwords :

1
Eficienta + Rapiditate
O metoda de Promovare Perfecta pentru IMM-uri, are cel mai scazut cost pe Potential Client. Este Perfect ca Poti sa Testezi si sa Primesti Clienti, fara sa fie nevoie de investitii majore. Poti beneficia de toate avantajele Adwords in numai cateva zile.
1
Este un mijloc de promovare pentru orice buget
Efectiv orice buget. Asta inseamna ca daca posibilitatile de plata nu sunt prea mari, atunci campania Adwords poate fi usor limitata sa nu depaseasca acel buget. Asta mai inseamna ca daca sunteti neincrezatori in acest sistem de publicitate puteti sa alocati un buget mic sa vedeti care sunt rezultatele. Simplu.
1
Campania de promovare Adwords este usor controlabila
In aproape orice aspect al sau. Unul dintre cele mai importante elemente este ca puteti directiona bugetul (oricat de mare sau mic) pe acele nise de potentiali clienti care va aduc cel mai mare profit (sau care au cea mai mare probabilitate de conversie din potentiali clienti in clienti). Sa luam un exemplu. Aveti un buget de 10 lei si vindeti flacoane de sampon pentru barbati si pentru femei. In cei 8 ani de experienta ati observat ca barbatii sunt mai usor de convins sa cumpere produse de igiena personala. Ca atare, puteti sa directionati intreg bugetul de 10 lei numai pentru acele expresii cautate pe google de barbati. Dati-ne un telefon si aflati cat de controlabila este!
1
Prin Adwords aveti posibilitatea unica de a va selecta vizitatorii (potentialii clienti) in cel mai precis mod
Puteti alege ca anunturile sa apara doar in anumite zone (orase, judete, zone geografice), care vorbesc doar anumite limbi, doar la anumite ore din zi (sau noapte), folosind doar anumite dispozitive de cautare, etc. Aceasta posibilitate va ofera oportunitatea sa selectati cu exactitate cui va adresati si cu ce mesaj.